Zoekmachine Adverteren (SEA)

Marketing

 

Zoekmachine Adverteren

Het gevoel hebben dat u teveel betaald en niet de gewenste bezoekers trekt?
En wilt u zorgeloos adverteren op zoekmachines, wij bieden u de oplossing. We zijn transparant in wat wij doen, en zullen voor u altijd doelgericht te werk gaan.

  • Juiste analyses & strategieën
  • Transparant en meetbaar
  • Succesvol bij MKB & start-ups
  • Merkbaar resultaat binnen enkele dagen
sea illustratie

Wat is Zoekmachine adverteren

Zoekmachine adverteren komt van de Engelse term ‘Search engine advertising’.
Dit gaat over het adverteren in de verschillende zoekmachines zoals bijvoorbeeld Google en Bing.
Het houdt in dat je advertentieruimte in koopt om in de zoekmachines boven het organische zoekverkeer te staan. Adverteren is uiteraard niet gratis, en dient te worden betaald per klik (costs per klick).
Wij van Mediayard helpen bedrijven bij het adviseren en beheren van zoekmachines en adverteren van campagnes.

Meer informatie over het adverteren op zoekmachines?

  • Deel je doelstellingen met ons
  • Laat ons je inspireren met onze succesvolle aanpak
  • Samen aan de slag voor online groei
sea illustratie 2

De voordelen van zoekmachine adverteren

  • Snel zichtbaar worden bij alle zoekmachines zoals bijvoorbeeld Google of Bing.
  • Meer traffic op je website meer leads en dus meer omzet.
  • Ideaal voor de meeste type bedrijven.
  • Nieuwe klanten snel bereiken.

Waarom dit handig is, is omdat wanneer mensen gaan kijken in een zoekmachine al vaak doelgericht kijken.
Hierdoor heeft u al een warme lead binnen en heeft u veel kans dat hier klanten mee getrokken worden.

Benieuwd geworden naar onze aanpak?

Neem contact met ons op!
Dan bespreken we samen de mogelijkheden.

Targeting en conversie.

Een goede targeting is vereist om de juiste strategie te maken.
De juiste zoekwoorden gebruiken is hierbij ook van essentieel belang, wij kunnen alles meten wat er gebeurt op uw website.
Zo kunnen wij bijvoorbeeld elke conversie voor u meten.
De data die wij hieruit halen kunnen we bij de huidige campagne optimaliseren of een andere biedstrategie toepassen.
Op deze manier kunnen we ook precies zien welke (potentiële) klanten er via een advertentie kanaal binnen komen.

 

sea illustratie 3